090224

Idag är det lång dag i skolan, går ändå till klockan 5, riktigt jobbigt men sen ska jag leka med Thias så det jämnar ut sig :)
Har praktisk marknadsföring nu och kom ju på att jag måste skriva ut arbetet som jag skrev om Thailand igår. Så det håller jag på med just nu samtidigt som jag måste stå ut med Eric och Olle. Varför är killar i skolan så jobbiga och störiga? Trodde det skulle gå över när man började på gymnasiet eller iaf när man går i trean, men det blir bara värre och värre efter varje år som går tycker jag. Eller är det jag som går med fel killar kanske? :P
Kan vara så också haha.

Nu ska jag tillbaka till klassrummet.
Hörs senare mina vänner och ha en bra dag!
Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0