090219

God morgon på er mina solstrålar :)
Sovit gott? Det har jag gjort för en gångsskull, alltså sådär riktigt skönt utan att vakna en enda gång :)

Igårkväll höll jag på att skriva ett inlägg men hela bloggen hängde sig så det gick inte så bra som ni kanske märkte, iaf så har jag gett mig ut på nätet och letat reda på dem absoluta plaggen man måste ha i sin nya fräscha vårgarderob och här är dem:



Tee från ginatricot - 129 kr



Kjol från Ginatricot - 199 kr


Skor från H&M - 98 kr

Som ni ser så är det ju inga priser vi snackar om, ooh jag längtar tills man kan dra på sig jeanskjolen, ballerinaskorna och ett linne och sen är man klar. Är det inte härligt, men tyvärr känns allt det där så himla långt iväg när man möts av blänande snö utanför fönstret. Visst har det sin charm också men är vi inte lite trötta på detta nu?

Idag ska jag jobba, börjar 14.30 och 14.00 hämtar Linda mig så jag får skjuts till jobbet idag. Vilken lyx!
Vad ska ni göra idag?
Jag ska upp på mitt rum nu och börja så smått rensa ut min garderob. Skrev det här för någon dag sedan att jag skulle börja med det på lovet och många tyckte jag skulle lägga ut lite här så ni fick se vad det var jag skulle göra mig av med och kanske ha en liten "traderasida" här. Hmm njae kanske inte så bra eller? Vad vill ni? Det är upp till er :)
Självklart är det inga höga priser eftersom jag ändå ska göra mig av med dem så kan ju lika gärna  ni få glädje av dem, inte sant ? :)

Nej nu ska jag upp och börja! ÖRK

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter jättebra Thessirese :) minitradera vill vi ha!

2009-02-19 @ 12:00:37
Postat av: Anonym

Kjolen från Gina har jag i grå och den är bara så tjusig! :)

2009-02-22 @ 16:33:50
Postat av: Veronica

Kjolen från Gina har jag i grå och den är bara så tjusig! :)

2009-02-22 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0