090218

Sitter här och lyssnar på mamma och hennes kompis Annika som har mycket roligt för sig, hade man kunnat ha det så här bra alltid så hade jag hellre suttit här och lyssnat på dem än gått till gymmet och tränat för jag kan säga er att jag får lika stora magmuskler vilket som! haha.

Så vad händer idag då?
Jo jag ska faktiskt hitta på något med Sanne :) Vad vi ska göra är ännu oklart men jag har ju en filmkvar från igår som jag och Thias hyrde. Ooh vi såg Saw 5 och den är fantamaj rälig.

Ääh nu ska ni få höra här!
Annika hade provat att blunda och göra en konstig min med ögat och sen hade hon fotat det, när hon sen hade kollat på bilden hade det liknat ett rövhål hahaha. Nej jag blir så trött på dem. haha

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan in till Sanne.
Ha en trevlig dag mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Annicka

Ja ni måste knipa med ögat riktigt hårt, ta en närbild och vips ett rövhål ni har!!!

2009-02-18 @ 18:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0