090216

God morgon mina vänner!
Okej jag har inte vaknat precis men jag har haft så mycket annat att göra så jag har inte hunnit sätta mig vid datorn och det är ju faktiskt lov nu så varför stressa ?:)
I natt vaknade jag vid 5 av att jag hostade extremt mycket, börjar faktiskt bli lite skrämmande för det är bara på nätterna och typ 2 gånger i veckan. Normalt? NEJ!

Nu har jag precis gjort mig i ordning och ska snart gå till stationen för jag och tjejerna ska till malmö och strosa runder och shoppa och ha det mysigt :)
Ska jobba imorgon så man får väl passa på att njuta av lovet DEN ENDA dagen man har det. Börjar bli trött på det stället nu, anställ folk så ni kan jobba hela skift ist för att ha massa olika som hoppar in och jobbar. Visst det är jättebra för mig för jag får tjäna pengar men man kan ju fan aldrig få ha ett lov ett helt lov. Det finns inte i mitt liv längre, vad är ett helt lov liksom?
Men jag ska väl inte klaga eftersom många går utan jobb...

Nu ska jag iväg, ha en bra måndag !
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0