090215

Vilken underbar mysig kväll det blev igår, vi åt och sedan såg vi Benjamin Buttons otroliga liv. Blev inte Australia för det blev något fel med bokningen :S Men inget illa med det för denna filmen var riktigt bra, fast jättelång kom vi på när det slutade, varade nästan i 3 timmar. Men det var inget jag la märke till när vi väl satt där inne.
Hur var er dag igår ? :)

Idag har jag ju ett nytt uppdrag framför mig, - vägen till att bli en såndär "hot-bejb" igen. Har ni något ni vill jag ska gemomgå eller utsättas för ? :P Annars kommer jag på ett själv :P
Det ska nog gå bra haha.
Annars vad händer idag? Faktiskt ingenting och lovet börjar imorgon, UNDERBART!
Vad ska ni göra på ert lov ? :)


Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag
Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0