090212

Gosch jag är helt slut i mina fötter idag, en sak ni ska komma ihåg om ni ska till jobbet och stå i 8 timmar, TA INTE HÖGKLACKAT! Dum som jag är gjorde jag det idag och jag kan inte gå nu, det värker något fruktansvärt. Meen jag har ju mig själv att skylla.
Så hur har er dag vart då? :) Lekt i snön? Shoppat något kul ? Tell me!

Jag har iaf vart på praktiken 10-18 var hemma vid 7 sen åt jag och nu sitter jag här.. Händelserik dag va? Inte direkt men så är mina torsdagar, extremt tråkiga. Men jag fick handlat mobiltbredband idag och en oversize kofta på Ginatricot, ouhja jag diggar den :)

Funderar på att ha en tävling här, är det något som intresserar er? Eller kanske en frågestund? Fast känner dock att jag inte har så många läsare än men för er som läser skulle det ju vara kul :) JA det är upp till er!

Nu ska jag hoppa i duschen

Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0