090413

Idag är det ett sådant underbart väder ute så jag ligger faktiskt på gräsmattan och pluggar, Mattias gick för ett tag sedan för han skulle spela fotboll med hans kompisar.
Låter inte det helt underbart och fritt? Som om man var 8 år igen och allt man ville var att springa ut på morgonen och kika fotboll eller rocka rockring. Jag saknar den tiden ska ni veta. Tänk vad allt har blivit komplicerat nu, kärleken är inte bara att hålla hand och sen var hela min dag förgylld utan det är problem efter problem som man ska ta sig igenom. Och visst tycker jag att alla problem går att lösa på ett mer eller mindre bra sätt men kan ni inte sakna tiden då hela ditt liv blev perfekt för att killen med dem där ögonen tittade och log mot dig i matsalen? Jag kan faktiskt göra det samtidigt som jag inte skulle vilja gå tillbaka till det. Kärleken man har nu och hade då går inte att jämnföra. Då sa man till allt och alla att man älskade den personen och det skulle vara vi föralltid. Föralltd? Hur kan man ens kläcka ur sig en sådan sak som att det ska vara vi föralltid? hur är man så jäkla säker på det? Är det rätt att ge den andra personen falska förhoppningar? Gud vad jag gnäller nu tänkt när jag är 30 år och tänker tillbaka till den här tiden och säger kärleken var så lätt då.

Men iaf mitt lov har vart fartfyllt samtidigt som det har vart lugnt och skönt. Skulle göra massa jag inte fått gjort och sånt ni känner säkert igen er!
Det har vart fest,påskmiddagar, träffat Mattias släkt, shoppat lite och pluggat en liten del. Som jag faktiskt ska fortsätta med nu, deadline för projektarbetet imorgon ju och nationella del b i svenska b imorgon, jippi vilken dunderdag va?

Veckans planering:
♥ Deadline projektarbetet
♥ Nationella prov svenska B
♥ Körskolan
♥ Praktik
♥ Fira mamma Anna-Karin
♥ Konfirmation
♥ Fira Morbror Mats

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0