090407

Andra dagen på påsklovet och vädret är underbart. Tycker ni inte?
Dock lever jag med lite ångest just nu, så himla mycket som ska göras men jag har ingen som helst ork att göra det. Sånnadär tråkiga grejer ni vet :) Men jag ska ta tag i det.

Inatt ska jag jobba och likaså imorgon natt. Sköna pengar och man får sova länge utan att mamma och pappa gnäller. Mohaha! Usch vad man blir beroende av pengar när man är van vid att dem finns där. Men man behöver dem ju så what to do! haha

Nu kollar jag på tyra banks show och idag handlar det om systerskap. Något jag aldrig har haft eller kännt på, på riktigt. Men där är iaf en syster som var beroende av droger och så pass nere i det att hon stal pengar, en stor summa , från hennes syster- vilket inte är okej! Hur kan man göra så mot sin syster? Hur kan man gör så mot någon över huvudtaget? Det är sjuk, så jäkla sjukt. Och nu vill hon bli förlåten. hell no!

Nu börjar det igen :)
Love/T

Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt :)



Hoppas du haft en grym tisdag nu och att du kommer få en underbar kväll. Ha det så bra!

2009-04-07 @ 18:33:46
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0