090404

Gud vad underbart detta vädret är nu känner jag det i hela kroppen - våren är här! Och jag hoppas den stannar men det skulle väl vara typiskt om det inte börjar snöa imorgon? Sverigevädret är inte kul i bland. Men en riktig svensk sommarkväll, det finns det inget som kan toppa.
Tänk er att ni vaknar vid 9 tiden, går upp och kör iväg till stranden. Ligger där hela dagen och vid eftermiddagen kör du hem för att duscha,äta och göra dig i ordning. Samtidigt som du gör dig i ordning dricker du cider och lyssnar på så tjejig musik du bara kan. Sen cyklar du iväg till festen och kommer dit med ett leende. Känner ni inte igen er? Jag gööör! Och jag längtar tills man kan göra det.
Åka till festivaler och sätta upp tältet, fram med solstolen, en kall öl, solglasögonen och bra musik. Får ni inte ett glädjerus genom hela kroppen? Det får jag !

Ikväll blir det fest i Hjärup först och sedan vidare till malmö för utgång. Om jag inte ångrar mig innan jag ska åka haha. Nej men jag tror faktiskt det kan bli rätt kul :)
Imorgon blir det att hålla på med rummet och sedan på måndag ska jag bygga naglarna. Oh yes äntligen!

Nu ska jag gå och titta vad jag ska ha på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0