090402

Fredag imorgon och vet ni vad det innebär?? Jo konserten - äntligen! Jag längtar, stå i publiken och sjunga och gunga med till sahara hotnights. Kan en fredag bli bättre? NEJ!

Imorgon börjar jag en timme tidigare på praktiken, det vill säga klockan 9. Det betyder att jag måste ta tåget 8.36 - puuh! Jag borde gå och lägga mig nu vilket jag faktiskt ska. Och vet ni? Jag tar kanske med mig datorn imorgon om jag har plats haha!

Och vet ni förresten att blondinbellas blogg stängts ner? ;) Ooh yes. Anledning? Jo företaget hon jobbar för har inte längre det kapitalet dem en gång hade så dem kan inte betala henne längre. Ojojoj vad den bruden borde bita på naglarna just nu. Bloggen är ju allt hon har. Hur ska hon nu kunna handla ekologiskt kaffe av anledningen att det är dyrare? Usch ja hon måste må piss och va i botten medans jag som har väntat på att detta skulle hända är på toppen :) Mohaha!

Nej nu kallar sängen.
God natt!
Love/T

Kommentarer
Postat av: lalle

jag har hört att hennes blogg blev hackad? hahaha

2009-04-04 @ 10:58:30
URL: http://aheyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0