9 December 2008

Hej Hopp !
jag vet det är nästan en vecka sen jag skrev men har jobbat så mycket nu på sista tiden men jag gör så gott jag kan.
Hmm uppdatering nu då, helgen bestod av fest och filmkväll och mys! ja inte så mycket som hänt denna veckan faktiskt.

Fredag - Lussevaka, funfunfun! Ska för en gångsskull inte till jägers och alla ställer sig och jublar, hade hellre suttit hemma än åkt dit., borring! Nej nej malmö blir det, och jag har köpt en as snygg kjol som jag såg dom hade med i Stockholm under fashion week, så när jag hittade den blev jag överlycklig. hihi

Nu har jag precis kommit hem från skolan och påvägen hem köpte det senaste nummret av CHIC, så jag ska luta mig tillbaka och njuta en stund sen blir det träning i kväll.

xoxo Therese

Kommentarer
Postat av: Sabina

En kjol är ju helt omöjligt att hitta :O

Ojoj Malmö mina hemtrakter nu ju, vart då?

2008-12-10 @ 22:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0