10 December 2008

oh aaaj min kropp :(
Precis vart på bouty 30 och jag säger bara aj! Jag kommer inte kunna röra mig imorgon, och jag ska springa upp och ner på H&M som en idiot och det kommer göra något fruktansvärt ont, jag vet jag är expert på att klaga, men låt mig!

Skoldagen idag har vart helt okej, skola är ju som skola är men det var ändå helt okej. Fick tillbaka svenskaC prov och svenskaB uppsats i nationella, VG på båda, oh yes come to mama! :D

Satt precis och läste 17år och trebarnsmammas blogg, jag avgudar henne, hon är min idol. Vilken kämpe, du har så mycket som vi andra ungdomar inte har, guds gåva till kvinnan, bebisar! :)
När jag sitter och läser hennes blogg blir jag så fnittrig och alldeles varm inombords, hon skriver om sina barn och vad dom hittar på, man blir så avundsjuk på något sätt, jag vill också ha en bebis! Pussa, krama och bara ge massa kärlek, handla otroligt söta bebiskläder och klä upp honom/henne varje dag. Veta att jag är mittenpunkten i en persons liv. Det låter väl underbart?

Okej okej okej jag är ju trotts allt bara 18 år men om hon klarar det kan jag det också, eller kanske inte. Äääh i donno!

Snart julafton och jag har bara inhandlat 2 julklappar, en till mamma och en till pappa, men jag är i stort behov av hjälp med Mattias babes julklapp, vad kan han önska sig ? Och inte är han till str hjälp själv heller, säger bara jag vill inte ha något men ofta jag inte skulle handla julklapp till honom liksom. Behöver hjälp med Sannes också. ooh gooosch jag blir tokig!

Praktik imorgon och för er som inte vet är jag på H&M i Lund city, kom gärna in och hälsa :)

Sett att mina besökssiffror höjts radikalt under den senaste veckan, vad kul att så många faktiskt läser det jag skriver. Blir så glad :)


xoxo Therese

Kommentarer
Postat av: bina

Du jag har samma problem med Robin det är svin svårt ..

2008-12-10 @ 22:27:12
Postat av: josephine

fan är bouty 30 för nånting? :P

2008-12-10 @ 22:59:26
URL: http://josephinedahlback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0