Sjuk idag :/

Sjuklingensdag!

Hej hej (:
Idag har jag inte kunnat vara på min praktik- lindex i lund. För jag har antagligen drabbats av halsfluss, kul nu sista veckan på praktiken och sista veckan innan lov. Inte direkt jag hatar att vara sjuk, man sitter ju bara hemma och gör inget alls ! Usch och fy och blä. Tråkigt !

Så vad har jag då gjort idag ?! Euhm typ kollat på våra bästa år, det är nog en av tv:ns absolut tråkigaste program och hur länge har det inte pågått ? :P Men vad gör man inte om man är sjuk.. jag menar Tvshop är ju inte heller så kul.. :P

Skulle egentligen jobbat idag också, men nej då det sket sig..

För övrigt så är det 13 dagar tills jag fyller år och det är 17 dagar tills jag åker till Egypten. Ooh längta!


Kommentarer
Postat av: Sanne

Aaw :( Krya på dig sjuklingen! :/
Älskar dig

2007-10-22 @ 19:51:39
URL: http://theennas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0