Helgen !

Hej hej (:

Denna helgen har faktiskt varit helt okej, i fredags vart jag,Emily,josse och pidde på fest i Trelleborg. Det var riktigt kul förutom att min nya telefon blev snodd. Fan asså, man vet väl för fan vad som är mitt och vad som är ditt. Vem fan är så jävla dum i huvudet och snor en telefon. ORKA! Ni är en skam för er själva, och ni är inte mycket mer värda än smuts.

Fyller år på söndag och då får jag en ny telefon, (igen), och min mamma är bäst. Egentligen skulle jag inte haft någon ny telefon, fast det är ju inte mitt fel att den blev snodd. Och sen så måste jag ju ha en telefon nu när jag åker till Egypten nästa vecka. För hur ska jag annars kunna ringa min kära mor ? :P haha.

OOOOOh jag fyller snart år, jag längtar. Och jag kommer få världens bästa present av min bajbi (: Du är underbar.
HAn sov här till idag, åkte hem precis och ska snart komma igen för vi ska fira min morfar (: hihi.

Asså man ställde ju om klockan i natt, det visste ju inte jag så när klockan vart 9 jag bara men oj nu får jag gå upp. DÅ VAR KLOCKAN 8. Shit jag är trött nu.. får nog gå och vila middag lite. :P haha.

Sanne firade sin födelsedag igår.. (: Wohohhoho :) Synd jag inte kunde vara med längre bara. :) Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Sanne

Wohooo :D Tack för att du kom!

2007-10-29 @ 20:51:08
URL: http://theennas.blogg.se
Postat av: Sanne

Menåå jag hatar verkligen detta!! Hälften av vad jag kommenterar kommer inte med! :@ AAA! Galen blir jag! Iaf TACK så mycket för de fina presenterna!
Jag älskar dig

2007-10-29 @ 20:52:26
URL: http://theennas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0